Saturday 17 December 2011

Saya Dan Awak

Mungkin aku takdapat semua benda yang aku nak ataupun aku sendiri yang takreti nak hargai apa yang aku ada sekarang. Daripada aku merungut dengan apa yang aku ada, sedih dengan benda yang aku tak ada. Buang masa aku je. Nampak sangat aku ni bengap tak reti nak bersyukur dengan semua benda. Senang cakap, aku tamak. Ya, memang tamak.

Aku nak tamak dengan semua benda kecuali kawan. Sebaabb, aku pun reti gak nak bersosial mcm sial dengan semua orang. Aku reti cakap dengan orang yang aku kenal je. Yang tak kenal tu.. takat senyum bolehlaahh -____-




To my babes :
Eventhough, you guys are so annoying, not cute, annoying, always get on my nerves, chitchatting like bit%@#!#, simply boring, annoying, not that awesome, so not cool, hopeless, mulut puaka kadangkadang and else.. You guys have been the second best place that I can turn to, and I know that I can count on you girls. Thank you so much :)


Kejap guys pastu girls pulak. Macam keling je -.- Papepun,



ps : I LOVE YOU GIRLS LONG TIME ! :D



No comments:

Post a Comment

Solat penuh harini ?