Saturday 31 December 2011

Goodbye 2011 And Hello 2012 !

Assalamualaikum peeps ! :) 


Dah nak berakhir pun tahun 2011 dan nak masuk tahun 2012. Macam macam kan cerita yang kita dengar pasal 2012. Aku terbaca jugak satu benda yang orang post kat fb dan aku rasa macam takut pulak sebab semua yang dia cakap ada bukti, stated in the Holy Quran. But walau apa pun, we've to change for the better. Takkan nak sama je kut macam tahun sebelum sebelum ni ?


Antara yang aku dengar yang diorang nak ubah untuk tahun 2012 ni :



  • be more attractive *siapa yang terasa tu, tahniah la*
  • nak jadi lagi rajin 
  • dapat completekan semua perkara wajib and sikit sikit amalan sunat :)
  • nak jadi kurus / nak jadi gemuk, HAHAHA teruskan !
  • jadi seorang yang pemaaf yada yada yada~
  • anak / kawan yang baik
  • less kurang ajar
  • jauh maksiat maksiat
  • DAN LAIN LAIN :D


Whatever it is, yang penting. Tolong berpijak pada bumi yang nyata. Jangan buat dunia ni macam kau yang punya :) Bukan kau pun yang tolong bayar bil rumah aku. So jangan banyak bunyi kay ?

Buat masa sekarang, aku tengah nak cari duit =='. Sedang berusaha, duhh. Kepada yang aku selalu marahmarah, ngumpat, ngutuk, carut, tampar, cubit, rotan, buli, pau duit dan lain lain. Aku minta maaf banyak banyak lah kalau ada yang terasa hati. Well, aku kan jahat :) Orang jahat kenalah buat cara jahat kan ? Kepada yang pernah disuruh paksa untuk ikat tali kasut aku, sayang korang banyak ! HAHAHAHAHAHA. Aku ni memang pemalas yang melampau.

Terima kasih sangat sebab tahan dengan perangai aku ni :) Korang ni baaaaiiikkk sangaaaaaaaatt ! :D BETUL, AKU TAKTIPU :D HIHIHIHIHIHIHI.

Thanks, assalamualaikum 2011 dan assalamualaikum juga buat 2012. Semoga tahun depan jadi tahun yang lebih baik buat kita semua~ :)

Jangan banyak gelak gelak, nanti hati jadi gelap. 

Juga kepada mereka yang sambung belajar, tak kira lah tempat jauh ke dekat. Jadi rajin, jangan belajar last minute ! Baca buku, doa banyak banyak ! Senang jawab exam ! :) Mudahkan segala urusan hidup, okay ? :)

Itu jelah dari aku. Tata ! :D


ps : taksabar nak belajar ! rindu betul kat +maths :) and nak pulangkan buku essay biology Puan Imelda. Thanks teacher, buku tu awesome ! :)



2 comments:

Solat penuh harini ?