Wednesday 7 December 2011

07122011


Aku keluar harini dengan kawan aku. Walaupun takramai dan berpecah pecah tapi jalan jelaa kan. So kitorang pergi klcc sbb nak tengok wayang mula mula. Disebabkan ramai yang bercakap cakap borak borak, terpaksalah makan dulu. Padahal kat depan wayang tu dah kecoh sume orang nak tengok cerita lain lain. Last last tak tangok pape pun !! HAHAHAHAH :D
Lepas makan tu pergi kinokuniya usha usha buku kejap, ada jugak yang beli. Aku meroyan nak beli tapi ayah aku dah janji nak belanja buku, jadi aku kenalah bersabar  -.- mak aku kata, pergi beli buku kat Popular, Subang Jaya. Kfine -.- Nak beli buku jugak. Sambung pulak berjalan berjalan tanpa arah tujuan dan bosan gila. Dah masuk pukul satu lebih macamtu, kitorang pergi solat.
Lepas solat, makan caramel popcorn yang sedap gila *sambil berdiri, ye taksenonoh*. Berdiri pulak kat tengah jalan taktau nak pergi manaaa ! Lama berdiskusi nak pergi wangsawalk ke times square ke hape. Pergilah pavii. Member ajak pergi redbox padahal sebelum ni dah ingat nak main bowling tapi haih, tak jadi -.- kitorang takpergi pun redbox sebab duhhh, sorang kena bayar berapa entah. Baik aku buat makan kat hotel sepuluh bintang lagi okay -.- So, aku pun duduk bersila kat lantai pavi. Ya, aku memang suka duduk kat mana mana aku suka. Ada kesah ?

Dahtu, pergi lah BR ! Makan icecream. Hari Rabu ni hari pink whatever entah. So kalau ada barang warna pink, dapat murah sikit. So layan icecream, semua terkam macam takpernah makan. Snap gambar tu mcm wajib lah kan. Teruskan pulak pergi Tokyo Street. Dapat belon free sebab kitorang semua comel HAHAHAHAH :D Stop dekat kedai Doooodolls *aku taktau berapa banyak ‘o’ dia ada*. Singgah Click Shop, cuci mata tengok lomo. Damn, aku nak spinner ! Grrr, bila laa ada orang nak kasi aku natang tu -.- jatuh dari langit pun best jugak. Hmm.
Jalan lagi, keluar pavi. Pergi pulak nz curry house. Yang lapar, order makanan tapi aku minum carrot juice ! Patutnya ada susu tapi orang tu takletak. Takpelah. Kenyang kutt, makan burger sebelum sebelum tu -.- . Dalam pukul berapa entah, lewat petang, pergi klcc. Semua kaki dah mcm nak tercabut, semua nak balik sebab dah penat gila. Beli makanan lagi. Akhirnya balik. Panjang pulak aku cerita. Biarlah.
Tapi, sepanjang aku berjalan.. Aku langsung takpandang depan. Aku sibuk tengok cerita Saw VI dekat ipod Adam. Kesian, dari awal sampai habis bateri dia aku guna J Terimakasih banyakla weh. Disebabkan terlampau taksub tengok cerita tu sambil berjalan. Kawan aku terpaksa tarik aku ke tepi sebab aku berjalan makin lama nak ke jalan raya yang sibuk dengan kereta. Terpaksa lah nak tarik aku ke sana sini, bgtau aku ada tangga, itu ini. Semua lah ! Sebab aku nak jugak habiskan tengok cerita tu ! Aku taknak skip. Emosi lah aku tengok cerita tu -.- seronok ! Aku lagi suka cerita macam tu daripada cerita hantu. Seriously. Aku nak tengok sambungan dia ! Siapa ada, bagi aku cepat ! grrr.


ps : gambar tu sekadar hiburan mata aku jeeeee :)
comel mcm aku kan ? dah, takpaya cakap pape -.-


No comments:

Post a Comment

Solat penuh harini ?