Sunday 18 December 2011

Random. Membebel

Hi, I'm bored -.- You ?





So aku ni suka merayap rayap baca blog orang and terjumpa budak sekolah aku punya. Dia junior dan dia rasa dia hot. Kau ingat muka kau cantik sangat ke ? Kucing aku tengok pun tak ada selera. Dia sangat terkenal. Kalau aku sebut nama dia kat sini, memang best lah. Tapi, takpayahlah. 


Aku terbaca pasal tempat lepak dengan berapa banyak duit yang korang bawak. Dia ada jugak pasal budak yang ntahpape lepak kat pavi tu. Hah, yang budak Pavi memang buat semak pemandangan je ! -.- Tapi kalau korang baca sendiri blog dia pun korang rasa macam, SO WHAT ?? Haaaa, macam tu lah. 


Tapi, dia kesah apa. Dia hot, ada dia nak kesah ? HAHAHAHHA :D Aku ada tengok fb dia. Sengaja melawat. Ramai jugak lelaki. Aku taktahu apa yang cantik, tang mana -.- Serious. Kalau dia cantik, aku memang cakap cantik. Tapi dia biasa, then muka dia biasa jelah. Aku tak tahu la dia nak test market ke apa.


ada life :)


Sebenarnya, aku ada benda nak tulis tapi aku tak ingat. Jadi aku tulis jelah pape eh. Selain daripada budak ni. Ada juga sorang budak sekolah aku. Sekolah menengah + Sekolah rendah sama dengan aku. Aku kenal sangatlah dia ni. Sebab waktu sekolah rendah dulu, kelas aku pangkah dia ramai ramai.


HAHAHAHAHA :D kecik kecik dah pandai pangkah orang. Elok sangat lah tu. Dia ni stok stok senyum muka ketat. Dia pi tarik mulut dia sampai ketat supaya nampak lesung pipit dia. Weh, kucing aku pun ada laaa :D Sekolah rendah aku memang banjir dengan budak indon. Serious.


Tapi yang kawan dengan aku semua baik baik :) Aku pun taktahu kenapa ramai sangat. Melayu cam sikit je tapi takla nak cakap minoriti. Sekolah rendah.. Semua nampak selekeh. Bila jumpa kat fb, macam macam gaya aku jumpa. Yang berkarat lah, alim lah, itu ini :) Miss em so much.


rumah siapa aku rembat ni -.-


So, aku dah pindah Shah Alam dan ramai yang tanya 'Macam mana rumah baru ?' Aku akan jawab 'Rasa macam dekat rumah lah'. Apa yang korang expect untuk aku jawab ? Aku rasa macam kat hotel ? Tepi pantai ? HAHAH :D Biasa je. Tapi pelik lah jugak. Rumah ni pun taksiap kemas lagi, nantilah. Bilik semua bersepah *bilik aku jela sebenarnya*.


17 tahun menuggu bilik sendiri, baru aku dapat ! :D So, kena pandai pandai lah jaga. Yang seronoknya, bilik aku dekat bawah. Dekat dengan semua benda :) Yeeaaaahh. Bahagia betul. Buka pintu nampak peti ais, kan best ? :D




banyaknya orang asing kat sini ?


Hari Ahad, aku balik rumah lama nak amik barang dapur. Alang alang tu beli lah makanan dulu. Pergi satu kedai makan ni. Ada ramai lelaki. Sedang aku berjalan dengan muka termenung *macam muka bangang jugak lah* Sebab tu aku awesome :) Ada pakcik 2 orang dekat luar.


Bila aku nak masuk, dia ada cakap 'Alaa, kau habis beratus dekat betina boleh pulak, kan ?' sambil pandang aku. Aku pun 'MEMANG SUKA' layan jantan pakai seluar pendek dan merokok -.- Maka, aku pun buatlah muka yang lebih bangang dan pandang tempat lain. Tak faham betul dengan manusia ni. Haih. Macam macam hal :)



ps : Sekian sahaja bebelan hari ini. Lain kali bebel lagi ;)



No comments:

Post a Comment

Solat penuh harini ?