Tuesday 6 December 2011

Random. Whatever.

Aku nak sangat putarkan balik masa untuk undo balik apa yang aku dah buat yang tak sepatutnya aku buat. Sebab kalau aku takbuat benda tu kan, semua benda tak akan jadi masalah untuk aku.

Oh, betapa aku benci malam malan orang ber-emosi. Semua jadi takbetul. Tunggang langgang. I want my life back. Waktu aku tak kenal apa apa masalah. Really miss those days.

Semua ni salah aku lah, kalaulah aku takbuat. Takjadi masalah pun. Kan ? So, if you're reading this. I'm so sorry. Semua ni salah aku okay. Kalau aku tak kenal kau, mesti semua ni takjadi. Aku pun bahagia dengan hidup aku. Kau pun sama.

Fikir bunuh diri je jalan paling senang nak hilangkan masalah. Tapi sebenarnya tak, tu namanya PENTINGKAN DIRI SENDIRI dan sangat mencabuli hak Allah untuk tarik nyawa hambaNya. Bila tengah fuckedup, semua fikir nak mampus. Sape yang tak kan ? Well, mestilah ada. Duhh..

Kalau lu rasa lu nak pergi mati, lu fikir ah banyak kali dengan apa yang lu tinggalkan. Mcm pahala dah banyak je nak bunuh diri kan ? Lu fikir diri lu je, nak selesai masalah yang banyak cara senang. Tak fikir pulak mak bapak kau. Tak fikir pulak member member kau ? Tak fikir pulak pasal orang lain yang sayang kau ? Macam sial.

Urrgghh. Seriously. Aku taksuka bila semua jadi macamni. Aku pun masalah jugak malam malam -.- entahlah. Yang aku tau sekarang, apa yang jadi kat kau tu salah aku okay. Dah, shut up. Memang salah aku pun. Bukan kau. Aku yang mulakan semua ni. Patutnya lagi bagus kau tak kenal aku. Aku pun taklah buat kepala kau serabut bagai kan ? Don't kill yourself -.- A reminder for me as well.


ps : your world without me is heaven indeed.


No comments:

Post a Comment

Solat penuh harini ?