Monday 29 August 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri :)

Tapi waktu abang aku kecik kecik dulu dia cakap ' Slamat Haghi Raye Aerbateri ! ' dengan riang.

Alahai lengang betul keadaan kampung aku sekarang. Selalunya kalau balik, kecoh semacam. Entahlah, betul la orang kata, makin lama makin hilang feel nak raya tu..


So, to the bitchy girls and hunky boys out there..



Waktu ni jugak la ramai yang mula nak minta maaf bla bla bla, drama drama.. Mohon ampun TERkutuk TERumpat dan segala jenis TER lah yang keluar. Well, sebenarnya bukan TER pun. Korang sedar yang korang buat tapi buat taktau je. Bila raya cakap TER takut takut orang yang kau mengata tu terasa. Jadi main ayat TER TER laa pulak. Aku dapat text pun, ada yang TER TER jugak. Kalau ngumpat tu cakap jela. Takheran pun.. sebab aku kutuk kau lagi banyak ;)



Haaaaa, lepas raya ni jangan lupa puasa enam hari tau ! Oh, aku teringat pulak dekat rendang daging, kari ayam yang sedap =.=




Udah udah laaaa.. Esok korang tengok jugak makanan sedap sedap ni kan ? Walaupun dah takpuasa. Jaga la badan korang ye, jangan melantak tak ingat dunia. Setan dah lepas dah ni. Tadi baru abang sepupu aku cakap ' Eh, abang Lan makan banyak pun macam ni jugak. Oh, takbaca bismillah ' '  Setan makan sekali ' . DAAAAAAAN ! Semua jejaka teruna lelaki bujang dalam rumah tu cabut lari, taknak pergi takbir raya ! =.= PEMALAS GILA KUT ! 



Kau kawan la dengan diorang ni ! Lepas puasa perangai dah macan hantu raya. Hish ! Apa apa pun, selamat beraya semua :) girls, jangan makeup over sangat yeee. Perasan lawa je tu :P Hihihi..




p/s : Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin. Ampun maaf ya tuanku ! ;)

No comments:

Post a Comment

Solat penuh harini ?