Sunday 7 August 2011

Awak, yang Rambut Pelangi tu !

Awak. Iyelah, awaklaa, sape lagi ? Eh, bukan kau laa, perasan.


Si rambut pelangi, Syazwan. *sukahati aku je nak letak, takde censored*
Dia kawan abang aku, same course and everything. Memang member rapat abang aku. Handsome weeyyhh ! *handsome la sangat*. He wears a black dog-like-collar on his neck untuk nampak cool. Jeans yang kadang-kadang-macam-koyak. Pakai seluar pun sampai nampak boxer, ingat macho lah tu. He pierced his ears, lips and entah mana tempat lagi aku tak tau, konon otai. Dia suka perempuan. Duhhh, aku tau la dia straight. I mean,dia memang SUKA perempuan. Awek banyak. Kau nak rambut awek dia warna apa ? Kuning, hijau, merah, traffic light pun ada ! Macam rambut dia jugak. Yeah, dia suka tukar warna rambut. I don't know why.


 


Since aku sorang perempuan dalam family, aku rapat dengan most abang aku punya kawan. Semua okay. Tapi dia ? Tak. Dia taknormal. Kebanyakan orang panggil aku adik sebab entah, kena panggil macamtu nak buat macam mana. Aku takpernah cakap dengan dia sebab aku takut, dia pelik. One day, aku terlanggar dia. Aku takperasan. Dia pun cakap :

'Kau ni buta ke apa ?'

'Eh, sorry sorry. Taksengaja'

'Walk with your eyes open, bukan guna kepala lutut kau'

'Erkk. Okay'


Dah. Kitorang blah, ikut haluan masing masing.*seram baii* Then aku cerita dekat Ben. Ben senyum and cakap; 


'Dia memang macam tu, dia taksuka perempuan pakai tudung. Adik pernah tengok awek awek dia kan, normal tak ?'

'Tak'

'Sebab tu laa dia kasar dengan adik tapikan dia sebenarnya baik sangat, jaga solat dia, tolong orang tua, dengan parents dia, pergh, anak soleh, puasa penuh kut ! Gempak tak ?

'Dia teruk sangat ke ?'

'Emm, entahla. Dah ramai tegur tapi dia cam relax je. Entah. Dia extreme siket ngan girls. Fahamfaham jela eh'

'Oh, okay. Faham'

Macam tu rupanya, tapi pelik sebab dia boleh jadi spoil macam tu. Syazwan ni anak tunggal. Rapat dengan mak ayah dia. Ni pun dompet tebal jugak. Berapa juta tahun lepas tu, aku mula 'bercakap' dengan dia. Bukan conversation yang biasa, just cakap siket je *still seram* but its a start..



Cheers      

No comments:

Post a Comment

Solat penuh harini ?