Friday 26 August 2011

Aku Fikir Apa Ni ?



Siapa kau ?
Jawablaa, siapa kau ? ..


Hmmm, aku sedih ramadhan nak berlalu pergi. Dengan dosa aku yang masih menggunung dan takpernah surut, sempat ke aku nak bertaubat ? Bila ya..
Raya nak terjah aku nanti, aku takut. Kalau aku tersilap. Apa aku cakap ni ? Entahlah. Biarlah. 


Weyh, kau ni siapa ? Kau takjawab lagi soalan aku. Jawabla. Aku takmintak lebih pun.


Pagi ni, aku jalan baca blog orang dan aku terbaca INI ! *click click*    
Aku terpukul. Sakit tahu ? Kenapa aku terasa eh ? Bersebab ke ? Fakta ? Ke auta ? Apa ni ? Aku pening laa. Nak raya, patut aku mintak maaf ke eh ? Tapi, kau yang perangai jahanam. *sigh* kalutnya aku. Tu pun tak boleh fikir.



Ikutkan hati, aku nak campak je semua barang yang kau bagi kat aku dulu. Terima kasih laa weyyhh !! Aku tulis surat untk harijadi kau,nak minta maaf. Tapi aku takpernah hantar. Aku simpan sampai dah berapa juta entah.. -.-





Kau.. bila kau nak mati ? Aku tengah tunggu, nak ziarah kubur kau. Tapi kalau aku mati dulu kan ? Kau peduli ke ? Oh mestilah tak, sebab perangai kau macam siput babi. HAHAHAHA :D haram.


Kau kan pelakon teater/drama bersiri/filem terbaik ! :D Tahniah. Kau memang bawak watak kau dengan cara yang paling berkesan bhaii. Tak kesah la kau bawak watak apa sekalipun ! Kau la yang paling hebat. Kau practice hari hari eh ? Keluar air mata darah pun kau boleh buat. 






Pergilah weyhh, pergi je kat mana kau suka. Pastu kau takpayah aaa nak menggatal panggil panggil aku nak cerita pengalaman kau yang mengarut tu. Maaf. Aku takterhibur..



Kau, bunuh diri dan pergi neraka.



Nota : Hati ni komplikasinya infiniti kecuali kalau kau dekatkan diri dengan Allah swt. With Him, you'll find inner peace. forever :)



No comments:

Post a Comment

Solat penuh harini ?