Friday 5 August 2011

Bazaar and Bike

Waktu kecik kecik dulu,
aku pergi bazaar dengan abang aku naik basikal.

Teruja

Sebab seronok duduk dekat belakang rasa angin nyaman.
Pandang kiri kanan. Nice. Everything was perfect :)
Abang aku keep on mengayuh basikal menuju ke bazaar sambil
membawa adiknya yang comel ni sebagai passenger. Hihihi
*gediknyaa*

Kemudian,
dah sampai bazaar. Abang cakap 'nanti kejap lagi before abang berhentikan basikal, terus turun tau'.
Aku pun tak faham apa dia maksudkan tapi diam jela.
Abang cakap lagi 'okay, turun !'
and I was like, whaaaaaaaaaaaaaattttttt ??!! how the hell am I suppose to turun from this basikal
if tak berhenti ?

Dengan siodnya aku terus tolak badan aku ke belakang. PRRAAPP !!
peeerrgggghhhh ! Tuhan je tau betapa sakitnya badan aku waktu tu !
Kau tau, aku terjatuh sejibik style katak kena lenyek dengan kereta
dekat tengah jalan !

macam ni

*okayy, tapi katak ni lagi cool la dari aku sebab ada 7legs*

OhhTiiiiiiKaaayyyy !!! MALU GILA.

Abang aku terkejut and pandang belakang, tanya okay tak.
Tapi aku dah nak separuh menangis *maklumlah, budak kecik lagi*
Manusia manusia yang ada kat tepi jalan yang nampak aku,
semua gelak gelak, sengih sengih. Segan.
Biarlah. Aku sambung perjalanan aku tanpa hiraukan pandangan orang lain dengan banggaa !!

HAHAHAHA, DASAR BUDAK KECIK !  :D

No comments:

Post a Comment

Solat penuh harini ?