Tuesday 16 August 2011

Otak Kolot/ Ko.lot

Otak kau kolot macam aku tak ?.. Tak ? Oh aku tau, otak kau kolot infinity ! Dah, berambus..




Aku kebosanan. Taktau kenapa tajuk aku otak kolot. Well, aku tengah kolot lah ni. Hmmm.. pening.


So... I was browsing, surfing macam macam tempat sebab bosan *taksedar diri nak exam* 
Jadi kat sini, saje nak tulis antara blog kurangkemanusiaan yang aku suka baca sejak aku baru lahir lagi *kau takhebat macam aku*


Enjoy :)


The Other Khairul - aku jumpa blog ni waktu aku dalam perut mak aku lagi. Jumpa je. Baca lepas lahir.


The Best Side Of Me - jangan baca kalau takde kesabaran atau peti ketawa dalam badan kau hilang/hancur/rosak. 


Maria Elena - sebab aku suka orang gay macam dia. Gay*not in modern usage* Pegi bukak kamus ! Takfaham gak, bunuh diri.


Burungman - dia bukan manusia. Jadi, aku bacalah. Kau ingat senang menatang nak tulis blog haaa ?


cerita bvlgarigirl - perempuan ni bvlgari. Ada brand. Mahal. Bukan macam kau. Takde pape. Murah. Ooopss !


BLOG ARCX13.COM - bukan abang panda tapi bapak segala panda. HAHAHA. Sepupu belah mak Po, KungFu Panda.


.Dunia Sebelah Zara. - dunia sebelah dia je. Orang lain takde. Baca, kalau kau perlukan bantuan perasaan.


Terfaktab - definisi cinta infiniti. Nanti aku buat pulak definisi otak kolot infiniti yeee. Khas :)


Aku bagi enam dulu lah. 4 lelaki. 4 perempuan. Nanti aku tambah lagi eh ! *wait. enam ? LAPAN LA ! Urghh -.- nak kena masuk darjah 1 balik ni*



1 comment:

  1. Hohoho.. Aku manusia la weh.. Cuma ada sayap.. Tapi sayap mainan la.. Haha.. Apa2 pun, thanks ;)

    ReplyDelete

Solat penuh harini ?