Saturday 7 January 2012

Hari ini..

Assalamualaikum peeps :)


Part 1 :
So harini aku ada ceramah kereta apa entah tu pukul 830. Tapi aku ingat kul 8, jadi aku terbangun pun kul 8 jugak, kelam kabut lah aku mandi. Last last kul nak dekat kul 9 baru pergi T.T Lepastu, cikgu tu cakap, dia nak amik aku. Then, dia call. Aku takfaham sangat, iya lah slang india pastu tempat bunyi bising sikit. Haih. Pastu, pak aku hangin lah sebab dia janji nak amik. So, makpak aku hantar aku kat sana. Dah sampai pula tu.. aku tak bawak IC. HAHAHAHAHAHAHA. Memang tak bengong pun aku kan :D Takboleh lah na masuk sebab cikgu tu takut orang jpj tu cek. aku kena lah balik ! :p






Part 2 :
Aku pun teman lah mak aku pergi hantar kakak aku ke stesen ktm. Pastu pergi petronas kejap sebab nak bank in duit tapi mesin tu rosak pulak T.T Aku senang lapar malam jadi aku pun beli biskut chipsmore :) hihihi. Dahtu, pergi lah pulak kedai dobi hantar baju pak aku. Pastu singgah makan bihun sup kat kedai Sidah. Rasa dia tak mengancam sangatlahh. sorry.






*aku ada terskip satu part sbb aku tak ingat :p


Part 3 :
Aku pergi makan kat mana entah. Mula mula okay je pastu tiba tiba hujan =='
Pergh, dah lah hujan, perut lapar. Makan sedap :D PERGH. Mimpi indah aku malam ni :) Ada pulak otak otak. Auwwwww :3 suka betul aku ! Tapi taksyok ah sebab tak panas tapi tengah lapar, aku balun jelaa :) Emm, seronoknya dapat makaan :3






Part 4 :
Rumah aku ni ada smoke detector and dia dah selalu jugalah buat bunyi beep beep sbb bateri nak mampus tapi pak aku buat taktahu je sebab dia malas nak betulkan. So, baru je kejap tadi natang tu cam mabuk sasau. Haaaa, hambik kau dia melalak cam gila. Bingit telinga aku woi T.T Sampai makpak aku letak kapas kat telinga sebab bingit dia first class tahu tak ! GRRRRRRRR. Ngacau aku jee.






---------------------------------------------------------

Well, aku mcm dah tersuka dekat benda benda menjahit ni ==' 
so, setiap kali aku nampak kain aku macam, omaigooooottt. 
cantinyaa kain tuuu, nnaaaaaaakkk !

*entahpape*

So, aku ada ternampak sorang akak cantik ni pakai cape mcm 
Red Riding Hood tu and akak tu memang cantik pun :) Aku takboleh nak letak gambar dia sebab nanti kata curi, kalau nak kena minta izin :) Gambar tu dia ambil masa dia pergi holiday kat Argentina. Sumpah wei, kalau kau tengok gambar tu macam.. macam.. macam.. dalam fairy tale tahu tak ! Dengan pokok besar diaa.. dengan cuaca.. daun daun.. akak tu pulak pakai cape cantik :3 Pergh, serius lawa beb ! :D



Emm, carilah sendiri banyak banyak gambar, aku malas :P

To be honest with you, i don't know any basics on this sewing stuff =='


ini dari YouTube, aku main amik je. Ada banyak lagi, tengok lah sendiri


Aku just bukak YouTube, tengok, teliti dan email orang sape sape je sebab nak tanya :) So, aku pun memang suka bertanya dekat strangers ni, hehehe. Diorang pun balas je. So, aku pun email seorang perempuan ni, nama dia Angel. She's blonde and yeah dia awesome macam aku :D hihihi. Dia dah kawin kut. Pape aku taktahu, aku tanya lah dia :) She's nice.


ps : sorry aku post benda yang bosan bosan :)



No comments:

Post a Comment

Solat penuh harini ?