Sunday 29 January 2012

Greetings From Cali

Assalamualaikum peepaahh :D


Lamanya tak tulis.. sebab taktahu nak cakap pasal apa :p Sooooo, for todaaayyyyy.. I just nak story-lah-sangat dengan you guys bout this girl I met in YouTube. Her name is Bailee from California. I accidentally bumped into one of her videos and sent her a pm *sebab I nak trade barang dengan dia :p 


For international trade, all you need is.. MONEY ! Ingat duit shipping dia murah ke bang ? T_________T Tapi disebabkan dia ada barang yang SANGAT JARANG DIJUMPAI DI MALAYSIA dan barang itu agak famous dalam kalangan manusia yang suka benda benda comel ni.. maka aku amik keputusan untuk trade jugak.


Buuuttt *not your butt :p* all of a sudden, she told me that she wanted to see my picture. Its a NO NO from me lah kan. Then. Suddenly.. jeng jeng jengg~  She sent her picture to me and yeah she's very nice, sweet as honey and all but I just dont want to T_________T Setelah diminta, akhirnya aku bagi jugak tapi gambar tu separuh je.






Oh ya, before that. I warned her that IM ASIAN AND IM A MUSLIM and yeah. She's okay with that. Then she asked me : *semua copy paste from email*


Do u have to were the head wrap all the time? Why?


Why do u need to wear it when u leave ur house 


Wow doesn't ur head get hot?

Do u like the head wrap? Can't you wear regular clothes?


Aku pun cubalah mencari ayat paling manis untuk jawab and I did ! :D Susahlah jugak nak explain kat dia ni sebab lepas satu, satu soalan. Sebenarnya ada banyak lagi soalan dia tanya. Hahahaha, tapi takpe, aku jawab jugak :) Dengan penuh kesabaran.


So, the conversation went well cuma dia ada salah faham sikit dengan apa yang aku cakap. Hehehhe :) Seronok jugak layan kerenah manusia kat YouTube ni, lagi best dari layan Facebook. Kat sini macam universal. Semua ada. Macam macam perangai ada. Pilih jelah. So yeah, aku bukan Facebook addict whatsoever yang korang cakap tu sebab tempat tu annoying ! :p


Dekat sini, macam macam aktiviti boleh buat :) Oh, kat situ pun ada drama jugak. Semua dok upload vid pasal orang tu ini. Waahh, seronok jugak ehh :D And dari YouTube jugak aku telah berubah citarasa daripada Domo ke Mamegoma, Rilakkuma, Pusheen dan macam macam lagi binatang comel :3 Ngehngehngeh. MASALAH SEKARANG SUSAH NAK CARI ! 


HMMM, APA LAGI ! KENA JAHIT SENDIRI LAH NAMPAKNYAA ! YEAAAAAAAHHHH !! :D Bahagia hidup aku macam ni :) Tapi kalau sape rasa baik hati nak belikan untuk aku pun takpe gak. Hehehhehe. Sape dah kerja meh aa hulur duit :D Sorrylah, kalini punya membebel takde gambar. Malas nak cari :p Penat. Sakit mata. 


Kahkahkah, tadi aku nak cari gambar pashmina pastu yang keluar PASHA UNGU. HAHAHAHAHAHAHHA :D LAYAAAAAAAAAAAANNNN~




yo ;)





ps : Siapa tengok AJL angkat tangaan ! Yeah, aku online sambil tengok tv :D









2 comments:

Solat penuh harini ?