Saturday 3 March 2012

We're Sisters

I'm telling all these because I care, if I don't then who will ?


Just because I told you not to dye your hair and me being sarcastic to you all the time that doesn't mean I'm a good person myself. No. I told you this because I care, I told you that because I care.


Look, if you don't like the way I talk, just tell me. Yeahh, you need a friend yang 'Sporting bin Memahami' but if you really accept me the way I am and atleast try to digest everything I said, aku tak rasa yang kau akan sentap dengan semua benda yang aku cakap. 


----------------------------------------------------

I memang suka buat orang sentap lah youuu. HAHAHAHAHA. SORRY :D Jadi kalau aku ada menyibuk hal kau tu sebab aku baik, prihatin tau ! Bukan macam orang lain. Diorang cakap cool, aku cakap buruk. Diorang cakap sweet, aku ckap pergi kahwin. HAHAHHAHAH. Bukan sebab aku jealous tapi sebab aku prihatin and we're sisters !


You cakap A, I cakap W. Berapa tahun dah aku kenal kau, jadi aku cakap semua benda ni sebab aku nak kau tahu yang...... AKU NI AWESOME LAGI BAIK HATI LAGI PRIHATIN DAN SUPER COMEL. AHAHAHHAHAHAHA ! :D 


Terimalah aku seadanya, andai aku suka mengkasarkan bahasa dengan kau, maksudnya aku nak menggedik kejap :D Bila aku taklayan kau, maksudnya aku memang malas nak layan. Bila aku menyakat kau, cubit, sepak, tampar muka hang, maksudnya aku bosan and kau je boleh hiburkan hati aku. Kesian kau :p 


Jadi, kalau aku buat kau sentap bukannya aku benci tapi nak bagi ingat je :) Kau tahu jelah mulut aku ni macam sepupu kalajengking je :D So, janganlah ambil hati dan cakap aku ni hati batu atau muka takde perasaan *aku selalu dapat benda2 macamni daripada manusia yang takberapa nak kenal aku* Sebab kalau aku takbagitahu, memang takde sape nak ckap dah. 


Orang lain boleh lah nak sodok sodok kau cakap itu ini tapi kau ingat diorang baik laa, nak jaga kau semua tu ? Takde maknanyaaa. Aku yang jahat ni jugak yang sayang kau lebih *okay, takpun sebenrnya* hahahaha *gurau je :)


So, aku nak mintak maaf kat sape sape jelah, kawan perempuan ke lelaki kalau aku tersakar banyak, rimas or whatever. Sorry lah ye ! :D




ps : kita kan dah macam adik beradik.. cuma aku paling comel antara semua lah kan ? :)



2 comments:

Solat penuh harini ?