Wednesday 28 March 2012

MY GENERASI




K, sememangnya video ni comel and yeaah ! Sekolah rendah dulu memang stok stok tukar biodata tak kira la laki ke perempuan. Yang tak tahan bawak beg besar. K, aku terasa, hahahah. Sebab beg aku lagi besar dari aku -_- Ni semua sebab gedik sangat nak beg Powerpuff Girls tu. Hahahahaha. K, aku memang comel. Aku sejak siapa entah ajar aku sebut k-k ni. 

Seronok laa, sekolah rendah. Bila tak siap kerja semua dah cuak macam ada dalam kandang harimau. Kena duduk luar, takpun kena pergi kelas lain and cakap 'Saya tak siap kerja sekolah' Hahahaha. Aku pernah kena :p Takpun cikgu suruh siapkan kat luar kelas.

Dunia waktu kecik kecik memang la seronok, bertepuk tampar sesuka hati. Siap ada yang bagi flying kick lagi, hahahaha. K, memang lawak bila ingat balik. Aku pengawas dari Darjah 3 eh ? Entahla, tapi awal awal aku jadi pengawas sebab aku anak cikgu. Kononnya aku berwibawa lah ? -_- 

Kau tahu, aku ni sudahlah pendek lagi comel. Boleh pulak cikgu bantai kasi aku jaga kelas budak Darjah 6. Waklu, kecik kemetot aku ni kena jaga manusia yang besar alam -_- Not cool. Aku ni sudahlah jenis penakut nak bercakap, tapi sekali aku pegang pembaris panjang cikgu tu. Yeah, pembaris yang orang buat ukur kain by meter tu. Aku rasa macam aku la paling berkuasa ! Muahahahahahaha ! :D Budak pendek tak sedar diri.

Haaa, yang paling aku rasa malu gila waktu aku kena jaga abang abang kakak kakak Darjah 6 yang kelas nakal nakal tu. Sabo jelaa weeyyhhhh ! Sebab waktu tu, cikgu mesyuarat, kena la jaga. Baru aku nak sampai kat kelas tingkat 3 tu , budak laki kelas tu dah kunci pintu kelas ! Demyu =..= Aku macam, 'Bukak la pintu !' HAAHHAHAHAHAHA. Dengan pendeknya lagi kan :D So, kakak dalam kelas tu banyak yang baik, so diorang la yang tolong bukak pintu.

Pasal permainan, semua orang dah tahu lah kan, main pemadam, penutup botol, yang getah tu paling famous, hahahah. Best. Lompat tikus. Hmm, apa lagi apa lagi ? Haih, macam macam laaa ! :) Seronok bila tamat sekolah rendah pastu sambung sekolah menengah, habis form 5. Jumpa kawan sekolah rendah balik ! Wow, semua lain lain dah :D Makin kurus, kembang, tinggi, rendah, clean, jerawat, korea, hahahaha. Macam macam ! Semua pandai pandai. Tapi tak sempat nak jumpa semua orang. Sekarang semua sibuk dengan apa benda lepas result spm keluar. Nak plan masa depan gamaknya, lol :p

Muka kecik kecik semua sakai sakai ayam je, ahahhaha. Nak je aku upload gambar masa skolah rendah tapi takpe ah. Comel sangat ! XD Muahahahaha. Huiyoo, k aku teringat masa taska tiba tiba kan ? Aku punya anak tudung tu sampai tutup mata weehhh ! STYLE :D Aku ada gambar tu lagi bila tengok memang sakai wooh. Mata tak jumpa pun, kahkahkah ! Tu tahun 90-an lah kan. Hadiah last aku bagi kat cikgu tu tudung, aku still ingat lagi muka cikgu tu sampai sekarang. Sebab cikgu taska ada dua orang je. Cikgu tu cantik. Rindu lah.







ps : tu bukan sekolah aku pun :)





No comments:

Post a Comment

Solat penuh harini ?