Monday 13 February 2012

Servis Hebat !

Assalamualaikum. Aku sangat ada mood sekarang.


Harini aku pos barang guna pos@#$%. Aku memang suka sangat. 


Mula mula suruh aku call satu number ni then dia kata bukan ni yg ni. Bila aku call yang tu, dia bagitahu yang ni. Wah, serononyaaaaaaaaa ~ :D




Lepas, dah dapat number tu.. aku call, aku suruh dia bawak consignment note sebab aku tak amik kat pejabat pos. Pastu, bila datang. Dia cakap takde. Best gila dohhh :D




Aku call lagi, hari seterusnya. Sebab poslaju dari hari Isnin ke Sabtu. Bila aku call hotline service dia. Dia ckap boleh. Takde masalah. Okay fine. Tiba tiba dapat call dari pos tempat aku dia cakap takboleh hantar sebab Sabtu jarang hantar barang. So, kena cancel. Ohhhhh, cenggini rupanyaaa. Waaaaahhhhh :D




Tadi aku call mengharapkan keajaiban berlaku. Semua okay jeee. Pastu orang tu sampai. Aku dah hulur barang. Dia tanya, consignment note mana ? WTF. AKU DAH CALL ORG HOTLINE TU BANYAK KALI SURUH HANTAR NOTE TU SEKALI !!!!!!! Dia boleh pulak cakap 'TAKTAHU' kat aku. Aku rasa cam nak maki tau sebenarnya. Aku susah hati dah. Lepas dia amik barang. Dia takcakap pape, terus blah. Eh, takpayah bayar ke ?




Beberapa minit kemudian, org pejabat call cakap aku menipu and tak bayar, time tu aku rasa macam nak jerit dah. Aku cakap dengan suara yang agak tinggi but still boleh control... Sabar jelaaaaa.. Wow, macamni rupanya. Aku dah cakap banyak kali, call banyak kali and ni aku dapat ? 






Wow, thanks pos@#$% ! You punya service memang mantap :) I suka sangat. Terima kasih banyak lah :) Memang courier guy you memang tak menyakitkan hati. Sayang banyak banyak. Muahhh muahhhhhh ! :D 








ps : DEFAK. Astaghfirullahalazim..


4 comments:

Solat penuh harini ?