Wednesday 8 February 2012

Dah Kawan Tu, Kawan Je Lah

Assalamualaikum peepos :D


Sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo, apo kabo sume ? Sehat ? :)


''A guy and a girl can be just friends, but at one point or another, they will fall for each other. Maybe temporarily, 


maybe at the wrong time, maybe too late, or maybe forever.''


Tahukan anda dimana aku dapat natang di atas ? :)


Ya dari kawan aku yang seorang ni. Dia baik tapi taklah baik mana. Awesome lah jugak tapi sikit je :p Quotes tu dah menjadi huraian aku yang pertama. A guy and a girl. Bayangkan jelah yang kau ni salah satu karakter mengikut jantina kau. Jangan nak meng-transgender-kan diri tu. Pffffffftttt. BM aku gagal betul T_T


Kristen Stewart . Robert Pattinson




So, sebab aku ni perempuan. Jadi aku jadi lah seorang budak perempuan yang hebat lagi awesome. Sebenarnya aku tengah taktahu nak sambung apa. Okay, satu hari ni aku ada nampak sorang laki ni, pergh hansomelah. First clas gitu :3 Mula mula tu buat taktahulah.. Lama sikit, tanya nama lah.. Lama lagi, dah kenal dah, tukar nombor apa semua. 


DAH LAMA LAMA TU. JADI LAH KAWAN..


Sudah lama tuu, aku rasa macam aku suka laki ni. MACAM jelah kan tapi aku buat bodoh je. Alaaa, kejap je ni.. Tapi, tiap tiap hari dia teman aku pergi sana sini, hantar aku balik rumah and makan sama sama. Tipu lah kalau aku tak ada simpan perasaan kat dia kan ? Hmmm. 


*Okay, honestly mata aku sangat penat sekarang so aku malas nak tulis ayat panjang*


Dapat tahu laki tu pun suka aku jugak. YEAY ! :D Seronoknyaaa. Hihihih. Pastu daripada kawan biasa jadi kawan tak biasa dah. Hahaha. Berapa hari/bulan/tahun kemudian. Clash sudahhh. Awwww, so saaaddd :'( sob sob. Padan muka. Muaahahhahahahah !


Justin Bieber *gelinyaaku tgk gambar ni T_T*



Benda yanng aku cakap ni sangat random dan boleh kata jadi kat hampr semua orang. Biasa kan ? Sangat biasa. Depends dekat org tu sama ada dia memang akan kawin dan hidup bahagia. Putus hubungan tengah jalan ataupun masing masing simpan perasaan tu sendiri. Kira dua dua taktahu. So, kawan biasa jelah. Mungkin perempuan tu suka kat laki lain padahal dah ada pakwe sendiri. Mungkin jugak perempuan tu dah kawin, baru laki tu nak bagitahu. Macam macam boleh jadi. 


Tapi, tu kalau kita kenal macam biasa biasa je.. Aku rasa itu normal. Yang aku pelik sekrang ni, kau dah kawan lama sangat dengan dia. Kau rasa selesa sebagai kawan je and tiba tiba dia bagitahu dia suka kau. Itu pelik. Bagaimanakah ? Kalau kau taksuka dia, reject ah. Hahahahha. Guna ayat baik sikit la bang. 


Friendship often ends in love; but love in friendship -- never.
kucing comel busuk masam kiut miut. HAAHAHAHHAHAHA :)


Ashton Kutcher. Pehal hot sangat ni ?


Part yang paling susah kat sini bagi aku ialah bila ada member sendiri suka kat  korang. Pelik kan O.o Tapi kalau kau suka dia jugak lain hal lah.. Bila kau taksuka orang tu and dah reject pun, keadaan akan jadi begini :

Aku suka kau.

Oh, yeke. K, aku taksuka kau tau. Bye.

Erk. Ok.

Jadi, kalau kau dah selesa dengan friend zone tu. Secara automatik kau akan anggap apa yang dia cakap tu macam takpernah berlaku and kau layan dia macam orang lain jugak. Tapi, bila dia cakap dengan kau, beria-ia sungguh ! Semua benda nak tahu, bajet caringlah kan ? Pfffttt. Ini akan membuatkan kau rasa tidak selesa dan makin menyampah sekaligus membuatkan kau menjauhkan diri daripada dia.

Bukan tu je. Segala perbualan kau dengan kawan kawan kau yang lain termasuk orang yang suka kau tu akan jadi awkward. Sebab secara terang kau akan meng-left out-kan dia daripada segala perbualan kau macam dia tak wujud. Tapi taknak lah obvious sangat kau buat macam tu, kau sebut lah nama dia sikit sikit. Sikit je. Kahkahkah. Kerek.

Katy Perry. Cantiklah awak ni :3


Eh, kejap.. Aku nak sambung apa tadi eh ? Heheheheh, lupa dah nak tulis apa :D BYEEEEEEEEEEEEEEEE. 




ps : SORRY, taktahu nak sambung apa sebab dah biar lama sangat kt draft tu. Kerek tak :p



2 comments:

  1. mana gambar aku ? T__T


    HAHAHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak weyy, sorry lah. aku cari kat google je :) aku try nama kau keluar orang lain pulokkk :)

      Delete

Solat penuh harini ?