Wednesday 30 May 2012

Wednesday : JPJ

Haaaaii, harini aku ada test jpj. SEPATUTNYA lah kan, aku failed both part II and III. But part III aku dapat pegawai yang super duper the baiks gilaa, hahahaha. Serius okay. Sebab aku gelabah ayam kalah mokcik Shabet :p


Tang bukit aku failed sebab terlebih minyak HAHAHAHAHAHAHAH, kereta yang aku dapat pulak macam pelik je rasa. Tempat duduk lebih rendah dari biasa menyebabkan aku memang tak nampak apa kat depan -_- 


Overall, aku tak salahkan kereta tu pun. Memang aku yang terlebih press :p Sooo, its okaaayyy, im coooll ! :p failed pun layaanz jelah. Yang penting kena cari tarikh nak ganti, sebab nak sambung and lesen dah nak expired and blablabla. Too many things to worry about :O


Emm, sebenarnya panjang cerita masa part III, on the road. Seram, insaf, terharu, semua ada :)




ps : I failed okay ? Puas -_- but part II only, bweekk :p





No comments:

Post a Comment

Solat penuh harini ?