Monday 28 November 2011

Senyum :)

Korang tahu tak yang korang nampak cantik bila senyum :) sebab tu lah aku comel. Aku suka senyum even kat strangers tapi nak senyum tu tengok lah. Agaak agak aa nak senyum kat jantan yang takberwawasan kan. Kang takpasal pasal .. haa.. -.-


you'll shine the most among the crowds


Kalau kau jalan kat supermarket ke mana mana pun. Korang sangat patut untuk senyum dekat sesapa je yang selisih dengan korang. Secara tak langsung, orang tu akan ada mood yang sangat baik pada hari itu. Bukan setakat tu je tapi kau pun akan rasa tenang and gembira dengan diri korang tau. Aku tak tipu. Lagipun, senyum tu kan sedekah. Tak salah pun kalau nak buat. Pahala pun bertambah tambah. Sape rasa cam baik tu, bagi lah salam sekali :) 


Aku sangat suka bila aku senyum dekat orang dan dibalas dengan senyuman jugak. Aku akan rasa gembira sangat++ Kalau orang tu taknak senyum kat aku, lantak dia lah. PMS kut. HAHAHAH. Nak senyum pun malas -.- Orang pun akan rasa sejuk mata memandang kau yang sentiasa dengan senyuman manis. Bukan senyum kambing, kerang busuk tu. Itu mintak pelempang sulung aku tu ! Orang pun akan fikir benda yang positif dekat kau and bila dia nak approach kau pun, dia tak kekok + dia akan cakap elok elok dengan korang. Serious doh.




Awww, so sweet doodle tu :) Kesimpulannya, jangan malas malas nak senyum. Kalau muram je nanti cepat tua ! Muka buruk ! bwek ! :P Rajin rajin lah senyum nanti muka comel macam Najiehah ! HAHAHAHAHAHA *femes kau nokk :D


ps : bak kata Justin Bibir 'U smile, I smile' ! bukan Ismail ye ! LOL
chiao bebeh ~


No comments:

Post a Comment

Solat penuh harini ?