Friday 25 November 2011

Jaja Kisah Cinta

tempat pertama saya nampak awak. tempat pertama awak senyum dekat saya. tempat pertama saya tersuka awak. tempat pertama saya tahu nama awak. tempat pertama saya tahu kelas awak. tempat pertama saya dengar suara awak. tempat pertama awak tegur saya. tempat pertama hati saya macam kena carik bila nampak awak yang tiap tiap kali mesti ada perempuan dekat sebelah -.- . tempat pertama saya rehat dengan awak. tempat pertama saya jatuh cinta dekat awak. 

tempat ketiga muhammad ......... cakap;
'.................. binti .........i, saya taknak tunggu sampai 20.11.2011. takut kalau lama lama saya akan hilang awak. saya janji akan jaga awak. awak sudi jadi teman wanita saya?' lepas tiga bulan bercinta. 

dan, tempat pertama ....... binti ...... cakap 'saya sudi :')' watpeace ♥

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*Kisah cinta tak teragung :) Serious aku tak pernah nak kisah kalau ada orang nak buat macam ni. kadang kadang meluat je sebab nak bagitau satu dunia. Aku rasa orang yang dah kawin ni pun takde lah nak over sangat and duhh.. dia dah kawin, tak heran sangat laa.


Seriously perkara perkara engarut mcm ni banyak bermula dari sekolah. Lebuh lebih lagi bila masuk sekolah menengah kan. Kalau dah U tu pun sama jugak lah. Blablabla. Aku terasa nak tulis pasal benda ni sebab aku rata takpatut pun korang nak bagitau semua orang pasal hubungan terlarang korang tu. Tak kisah la mak bapak korang tau ke tak. Ada aku kesah ?


It's just that.. Urrghhh. Mengarut tapi kalau kau nak buat jugak tu hal kau lah. Aku bukan ada dekat rumah kau, nak sebat kau bila kau hantar benda mcmtu kan ? Iyelahh, aku ni penyibuk sebenarnya.. Memanglah ! Aku menyibuk sebab aku rasa mcm entahpape ! Alahai, this is not the worse I've read -.- ada yang lain. Biarlah kau. Kalau aku celoteh banyak banyak pun takguna jugak !


ps : your brain is smaller than your ass.

No comments:

Post a Comment

Solat penuh harini ?