Monday 28 November 2011

The Biggest Loser

Aku lah loser tu sebab aku menangis tengok cerita tu T_T  HAHAHA ! Serious doh. Aku rasa orang ramai patut tengok benda tu supaya ada determination mcm diorag untuk ubah diri diorang even tak kurus macam lidi. Bagi aku semua benda ni bermakna. Diorang buat untuk diri diorang, family and for those who care about them. Well, dengan nak menang duit tu la semestinya :) 


Semalam aku tengok part bila diorang jumpa family/kawan diorang lepas dah habis challenge tu. Terharu aku baii tengok diorang. Kepada yang kurus murus tu, jangan ingat kau dah kurus, kau dah takpaya kesah pasal semua benda ni. Ingat kau cantik sangat ah ? Hmm, kadang kadang tu memenglah mcm entahpape drama diorang tapi tolak tepi lah semua tu. Kita amik yang positif kay ?




I just love watching this show :) Kat sini lah jugak antara salah satu inspirasi aku supaya bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang, nak hargai semua benda. Tapi taksemestinya kalau nak kurus kena masuk show ni. Dekat rumah pun boleh buat jugak. Pergi lah gym ke apa. Usaha sendiri. Jangan la asik nak mengharap kat orang lain nak ubah diri kau sedangkan kau sendiri takbuat apa apa. So boys&girls, do watch this show. Makan makanan sihat and all that. Pandai pandai lah korang nak betulkan diri tu. Mintak nasihat doktor ke.


Mana tahu kau boleh jadi macam ni :









Trainers : Jillian&Bob


ps : you can do this guys ! :D go go ! get fit and healthy !
love yah





No comments:

Post a Comment

Solat penuh harini ?