Thursday 27 October 2011

Jom Gaduh

Kau pernah bergaduh macam ni tak ?


haaiiiyaaaak ! waachaaa !



Dengan kawan, kita boleh bertepuk tampar kan ? Boleh bergurau sampai malam. Tapi kadang kadang kita mungkin buat member tu terasa hati ataupun kita yang sakit hati. Hey, itu lumrah berkawan. Kalau kau nak suruh orang jaga hati kau 24/7, susahlah. Feminist. Rumit. Kau faham tak apa aku nak cakap ni ?!

Orang yang hati dia lembut sangat ni memenglah bagus nak buat bini. Tapi kalau orang jenis macam ni tercampak kat kawasan yang manusia dia extreme macam aku. Kau ingat diorang boleh tahan ke ? Ya, aku memang extreme. MUAHAHAHAAHAHAHHHAHAH ! :D

Bila kawan tu merajuk, nak pulak 2-3 hari. Seminggu setahun pun boleh jugak dia nak merajuk. Kalau member camni aku kasi tampar je muka itu. HAHAHAHAAHAAH :D okay tak. Aku baik :) Settle baik baik lah. Alaaaaa, dah besar laaahh, tu pun nak merajuk bergaduh lama lama. Tak professional langsung korang ni ! Puihhhh



Tulis : Itu pun nak bergaduh. Ntahpape la kau ni -.- 

No comments:

Post a Comment

Solat penuh harini ?