Saturday 21 April 2012

HAPPY BIRTHDAY NURUL FARAHIN !

Assalamualaikum, selamat pagi ! 


Aku tahu korang semua tengah membuta lagi, takpelah. Well, semalam hari kahir Nurul Farahin tapi aku baru wish harini sebab aku memang kawan yang teruk :) 


Aku kenal Farahin masa form 2 sebab dia baru pindah sekolah, orangnya cun melecuns ! Mata sepet macam apek jual sayur tu, kihkihkih. Kawan kawan selalu panggil dia Ara je tapi bila aku panggil Farahin, semua macam 'Farahin ?'. Duhh, orang yanga sama kan ?


Farahin ni orangnya baik hati (seriously). Dia suka tolong orang walaupun benda tu menyusahkan dia. Susah tahu tak nak cari orang macam ni ._. Si sepet ni peramah, so kalau korang nak add dia kat Facebok ke, jangan malu jangan segan, dia peramah. Tapi kalau kau nak cakap benda pelik pelik, memang kau kena lempang jelah kan.


So peeps, feel free (tak, aku PAKSA sebenarnya) to follow her blog ! Farahin Sepet . HAHAHAHA, sorry araa :) Kalau korang suka tengok gambar cantik cantik, pergi lah blog dia sebab tuan punya blog tu dah memang cantik pun ;)


So, belum terlambat nak wish dia 'HAPPY BIRTHDAY PRETTY LADY ! :*' So apa lagi, PERGI PERGI WISH DIA CEPAT ! Send her your warm wishes, send her some loveee ! :D




Happy Sweet 18, Farahin :)









No comments:

Post a Comment

Solat penuh harini ?